Ακολουθεί μεταφρασμένο το έγκυρο άρθρο τεχνοκρατών του στρατού πάνω στις Ψυχολογικές Επιχειρήσεις (PsyOp ή Ψ.ΕΠ) . Mπορεί να είναι λιγο τρομαχτικό για μερικούς ως στο προς τι δυνατότητες εξαπάτησης έχει η νέα τάξη πλέον αλλά καλό είναι να ενημερωνόμαστε. Υπόψιν ότι το άρθρο είναι ημερομηνία 1999 και αναφέρεται σε Ψυχολογική Επιχείρηση (PsyOp) με ολογράμματα που σκεφτόταν να κάνουν το 1990! Το ειρωνικό είναι ότι μετά απ΄όλα αυτά περιμένουν να πιστέψουμε τις κασέτες του Οσάμα Μπιν Λάντεν (Τιμόθεος Οσμάν)
Όταν Βλέποντας και Ακούγοντας κάτι δεν γίνεται πιστευτό!
Δευτέρα, 1 Φεβ. 1999
Γουλιαμ Αρκιν
Ουάσιγκτον Ποστ
«Κύριοι! Σας κάλεσα εδώ για να σας ενημερώσω ότι πρόκειται να ρίξουμε την αμερικανική κυβέρνηση.»
Έτσι ξεκινάει μια οπτικοακουστική δήλωση του στρατηγού Καρλ Γ. Στέϊνερ, πρώην ανώτερου διοικητή των δυνάμεων ειδικών επιχειρήσεων των ΗΠΑ.
Τουλάχιστον η φωνή μοιάζει εκπληκτικά να είναι δική του!
Αλλά δεν είναι! Πρόκειται για το αποτέλεσμα τεχνολογίας «φωνητικού μορφισμού» που αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Λος Άλαμος στο Νέο Μεξικό.
Παίρνοντας μόνο μια δεκάλεπτη ψηφιακά ηχογραφημένη λήψη της φωνής του Στέϊνερ, ο επιστήμονας Τζ.Παπκαν είναι ικανός, σε σχεδόν αληθινό χρόνο, να κλωνοποιήσει τις φωνητικές μορφές και να αναπτύξει ένα ακριβές αντίγραφο. Ο Στέϊνερ εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ, που ζήτησε ένα αντίγραφο της κασέτας.
Ο Στέϊνερ δεν ήταν ο πρώτος που έγινε θύμα εξαπάτησης της ομάδας επιστημόνων του Παπκαν. Για να τελειοποιήσουν τη μέθοδό τους, πήρανε διάφορες υψηλής ποιότητας ηχογραφήσεις στρατηγών και πειραματίστηκαν δημιουργώντας πλαστές δηλώσεις. Μια από τις πιο φημισμένες είναι και αυτή με τον Κόλιν Πάουελ να δηλώνει «Με μεταχειρίζονται καλά οι άνθρωποι που με συλλάβανε!»
«Προτιμήσαμε να του βάλουμε να πει κάτι που δεν θα έλεγε με κανένα τρόπο στην πραγματικότητα» (ώστε να μη παρεξηγηθεί η δήλωση) ανάφερε ένας από τους συναδέλφους του Παπκαν.
Ένα κουτάκι σοκολατάκια μοιάζει με πόλεμο
Οι περισσότεροι αμερικάνοι εισήχθησαν στα τρυκ της ψηφιακής εποχής στην ταινία «Φορεστ Γκαμπ», όπου ο χαρακτήρας που υποδύονταν ο ηθοποιός Τομ Χανκς, έμοιαζε να κάνει χειραψία με τον πρόεδρο Κένεντυ.
Όσον αφορά το Χόλυγουντ πρόκειται για ειδικά εφέ. Για τις μυστικές επιχειρήσεις στον Αμερικανικό στρατό και στις μυστικές υπηρεσίες, πρόκειται για ένα όπλο του μέλλοντος.
«Από τη στιγμή που πάρεις οποιοδήποτε είδος πληροφορίες και το απλοποιήσεις σε μονάδες και μηδενικά, μπορείς να κάνεις κάποια πράγματα πολύ ενδιαφέροντα», ανάφερε ο Ντάνιελ Τ. Κιουλ, πρόεδρος του τμήματος των Πληροφοριακών επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Εθνικής Άμυνας στην Ουάσιγκτον, το στρατιωτικό σχολείο του πληροφοριακού πολέμου.
Ψηφιακός μορφισμός - φωνής, βίντεο, και φωτογραφίας – έφτασε στο σημείο να είναι διαθέσιμος για χρήση στις Ψυχολογικές ΕΠιχειρήσεις. Οι ΨΕΠ, όπως τις καλεί ο στρατός, έχουν στόχο να εκμεταλλευτούν τις ανθρώπινες αδυναμίες σε εχθρικές κυβερνήσεις, στρατούς και πληθυσμούς έτσι ώστε να πετύχουν εθνικούς και στο πεδίο της μάχης αντικειμενικούς σκοπούς.
Για κάποιους, οι ΨΕΠ είναι μια στρατιωτική επιχείρηση ρίψης φυλλαδίων στα μετόπισθεν καθώς και προπαγάνδα μέσω ραδιοφώνου ή ασυρμάτου. Αλλά για ένα όλο και αυξανόμενο αριθμό τεχνοκρατών εντός του πληροφοριακού πολέμου, σημαίνει το πλέγμα μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας. Το να είσαι ικανός να δημιουργήσεις πειστικό ήχο ή εικόνα, λένε, μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ μιας πετυχημένης ή αποτυχημένης στρατιωτικής επιχείρησης ή πραξικοπήματος.
Ο Αλλάχ ως ολόγραμμα
Σχεδιαστές του πενταγώνου άρχισαν να συζητούν για ψηφιακό μορφισμό μετά την εισβολή του Ιράκ στο Κουβέϊτ το 1990. Οι μυστικοί σχεδιαστές έριξαν στο τραπέζι την ιδέα δημιουργίας μιας πλαστής μέσω υπολογιστή βιντεοκασέτας του Σαντάμ Χουσεϊν που να κλαίει ή να δείχνει κάποιες άλλες ανδρικές αδυναμίες, ή σε κάποια σεξουαλικώς ενοχοποιητική κατάσταση. Το εκκολαπτόμενο σχέδιο αφορούσε την μαζική διασπορά αυτών των κασετών στο Ιράκ και γενικότερα στον Αραβικό κόσμο.
Η κασέτα τελικά ποτέ δεν προχώρησε, και όπως ανάφεραν οι σχεδιαστές, ακυρώθηκε λόγω των γραφειοκρατικών διαφωνιών σε σχέση με τη δικαιοδοσία, λόγω σκεπτικισμού σε σχέση με την συγκεκριμένη τεχνολογία, και λόγω ανησυχιών που εξέφρασαν τα Αραβικά μέλη της συμμαχίας.
Αλλά το «στρατηγικό» σχήμα της ΨΕΠ δεν σταμάτησε. Πως σας φαίνεται η ιδέα οι ΗΠΑ να προβάλλουν μια ολογραφική εικόνα του Αλλάχ να αιωρείτε πάνω από τον ουρανό της Βαγδάτης και να ωθεί τον λαό του Ιράκ και τον στρατό να ξεσηκωθεί εναντίον του Σαντάμ(?), ρώτησε ένας ανώτερος αξιωματικός της αεροπορίας το 1990.
Σύμφωνα με έναν φυσικό επιστήμονα του στρατού που ερεύνησε αυτή την ιδέα με το ολόγραμμα, το πραγματοποιήσιμο του σχεδίου καθιερώθηκε με την προβολή μεγάλων τρισδιάστατων αντικειμένων που μοιάζουν να αιωρούνται στον αέρα.
Αλλά ήταν δυνατόν να γίνει το ίδιο στους ουρανούς του Ιράκ; Για να προβάλεις ένα τέτοιο ολόγραμμα πάνω από τη Βαγδάτη σε μέγεθος αρκετών εκατοντάδων μέτρων, υπολόγισαν ότι θα χρειαζόταν ένας καθρέφτης στο διάστημα με μέγεθος μεγαλύτερο από ένα μίλι, καθώς επίσης και τεράστιους προβολείς και πηγές ισχύος.
Και εκτός των άλλων, πως ακριβώς μοιάζει ο Αλλάχ,(?) αναρωτήθηκαν οι διερευνητές του σχεδίου.
Όλη αυτή η ιστορία με το Ολόγραμμα του Πολέμου στον Κόλπο θα μπορούσε πλήρως να απορριφθεί εκτός από το γεγονός ότι η Ουάσιγκτον Ποστ έμαθε ότι ένα υπερ-μυστικό πρόγραμμα καθιερώθηκε το 1994 για να επιδιώξει αυτή την ίδια τεχνολογία για χρήση σε ΨΕΠ. Ο «Ολογραφικός Προβολέας» περιγράφεται σε ένα απόρρητο έγγραφο της Πολεμικής Αεροπορίας ως ένα σύστημα που «προβάλει πληροφοριακή ισχύς από το διάστημα … για ειδικές επιχειρήσεις και αποστολές εξαπάτησης.»
Ο πόλεμος μοιάζει με ένα κουτί σοκολατάκια
Μορφισμός Φωνής; Πλαστά Βίντεο; Ολογραφική προβολή; Μοιάζουν περισσότερο με τις ταινίες Mission Impossible και Star Trek παρά με πραγματικά όπλα. Παρόλο αυτά για κάθε ένα τους, υπάρχουν αντίστοιχες και ολοένα αυξανόμενες ερευνητικές προσπάθειες καθώς οι τεχνολογίες βελτιώνονται και το επιθετικό πληροφοριακό μέτωπο επεκτείνετε.
Και ενώ η πρωτογενείς τεχνολογία μορφισμού φωνής χρειαζόταν κόψιμο και ραφή λόγου για να τοποθετήσεις τις διαφορετικές λέξεις μαζί ώστε να πετύχεις το επιθυμητό σύνολο, το νέο λογισμικό του Παπκαν που αναπτύχθηκε στο Λος Άλαμος μπορεί με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια να μιμηθεί τον τρόπο με τον οποίο μιλάει ο οποιοσδήποτε άνθρωπος. Έχουν εξαφανίσει επίσης την προηγούμενη αίσθηση της φωνής που έμοιαζε με ρομπότ.
Η ειρωνεία είναι ότι αφού τελείωσε ο Παπκαν την έρευνα του κλωνισμού της φωνής, έπαψε να υπάρχει ενδιαφέρον από τον στρατό. Για καλή του τύχη το Χόλυγουντ ενδιαφέρθηκε περισσότερο: Η υπόσχεση ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα εικονικό ηθοποιό είναι ισχυρότερη από το ξίφος.
Η χειραγώγηση βίντεο και φωτογραφίας έχει ήδη θέσει σημαντικά ερωτήματα για την αυθεντικότητα του δημοσιογραφικού κόσμου. Με τον ήχο να μπαίνει στο μίγμα, δεν είναι μόνο οι δημοσιογράφοι αλλά επίσης και αυτοί που ενδιαφέρονται για την ιδιωτικότητα αλλά και οι συνωμοσιολόγοι που αναμφίβολα θα μελετήσουν το ανησυχητικό πρόβλημα της φάρσας και εξαπάτησης που παραμονεύει στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
«Γνωρίζουμε ήδη ότι το να δεις κάτι, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το πιστέψεις», αναφέρει ο Νταν Κιούλ, «Τώρα υποθέτω ότι το ίδιο θα συμβεί και με την ακοή»
________________________________________
Ο αρθογράφος Γουίλιαμ Μ. Άρκιν είναι ο συγγραφέας του “Ο αμερικανικός στρατός online”, και πρόκειται για κορυφαίο ειδήμονα στα θέματα εθνικής ασφαλείας και διαδικτύου. Δίνει σεμινάρια και αρθρογραφεί σχετικά με τα πυρηνικά όπλα, στρατιωτικά θέματα και θέματα πληροφοριακού πολέμου. Ως ένας αναλυτής πληροφοριών του στρατού από το 1974-1978 ο Άρκιν σήμερα είναι σύμβουλος για την Ουάσιγκτον Ποστ, το Νιουσγουϊκ ιντεράκτιβ, MSNBC και το Συμβούλιο Αμύνης Εθνικών Πόρων.
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ" ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ:
ΒΙΝΤΕΟ 3Δ-ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΨΕΠ-NN:
(το βλέπουν οι τηλεθεατές από οποιοδήποτε γωνία κάμερας)
Τριδιάστατος ολογραφικός προβολέας:
http://www.metacafe.com/watch/1893690/hologram_projection_at_military_trade_show/