Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

Βετεράνοι ιπτάμενοι Β'ΠΠ και contrails



Η Κατάθεση για τα contrails από βετεράνους ιπτάμενους του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου καταρρίπτει την θεωρία των ψεκασμών(chemtrails)

“Συχνά λέγαμε ότι δημιουργούσαμε τον καιρό πάνω απ’την Ευρώπη. Επέμεναν (τα contrails) για πολλές ώρες, ίσως και μέρες” – Γούιλαρντ Ρις – 457η Ομάδα Βομβαρδιστικών

Του Τζέι Ρέινολντς
VERITAS NEWS SERVICE
5/24/99
http://www.goodsky.homestead.com/files/deception5.html

Η πιο βασική συλλογιστική πάνω στην αντιπαράθεση για τα contrails έχει πλέον τιναχθεί σε κομματάκια.
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν σκοπίμως παραπλανηθεί από συγγραφείς όπως ο Γούιλιαμ Τόμας και αρκετούς άλλους, στο να πιστέψουν ότι τα contrails πάντα εξατμίζονται γρήγορα, και όσα απ’αυτά επιμένουν δεν είναι φυσιολογικά.
Αυτή η βασική συλογιστική έχει οδηγήσει πολλούς να πιστέψουν ότι εάν δουν τέτοιου είδους contrails τότε είναι στην πραγματικότητα “chemtrails”, τα οποία δεν είναι φυσιολογικά και στην πραγματικότητα είναι ανώμαλα και πιθανόν βλαβερά και απειλητικά.
Τεκμηριωμένες επιστημονικές έρευνες έχουν παρουσιαστεί από πολλούς επιστήμονες, μετεωρολόγους (σημ. όπως για παράδειγμα το έγγραφο γεγονότων της EPA) και άλλους που αποδεικνύουν ότι η παραπάνω συλλογιστική είναι λανθασμένη. Η ιδέα ότι τα κανονικά contrails δεν μπορούν να επιμείνουν και να απλωθούν είναι λανθασμένη.
Σε μια προσπάθεια να δείξω ότι ιστορικά αυτό είναι αληθές, ήρθα σε επικοινωνία με αρκετά μέλη πληρωμάτων που πετούσαν αποστολές με βομβαρδιστικά πάνω απ’την Ευρώπη κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Χωρίς εξαίρεση, όλοι περιγράφουν με λεπτομέρειες ότι τέτοια (επίμονα) contrails σχηματίζονταν από τα μικρά (συγκρινόμενα με τα σημερινά α/φη) B-17 και B-24 βομβαρδιστικά αεροσκάφη. Η κατάθεση τους ανατρέπει την εσφαλμένη παραπληροφόρηση η οποία επαναλαμβάνεται από ανθρώπους που δεν μπήκαν στον κόπο να ελέγξουν τα γεγονότα.
Από μόνο του το γεγονός ότι τα κανονικά contrails μπορούν να γίνουν επίμονα, καταρρίπτει εντελώς την υπόθεση ότι τα επίμονα contrails απαραιτήτως αποτελούνται από βλαβερές ουσίες. Ενώ δείγματα από ουσίες που υποτίθεται πέφτουν απ’τον ουρανό, έχουν παρουσιαστεί τα τελευταία 2 χρόνια, αυτά έχουν επανελημένα είτε αποδειχθεί πλήρως ανεπιβεβαίωτα, ψευδή και παραπλανητικά, είτε απευθείας κατασκευασμένες απάτες.
Αυτά τα γεγονότα, και οι πολλές άλλες απάτες που έχω αποκαλύψει ανάμεσα σε ανθρώπους που προωθούν την φοβία των contrails είναι καθαρά παραδείγματα ενός παρατηρημένου μοτίβου εξαπάτησης που λαμβάνει χώρα. Η κατάσταση συνθέτετε από αυτούς που σπέρνουν τις φήμες που επαναλαμβάνουν και εξωραΐζουν αυτά τα μυθεύματα, και από τα εύπιστα θύματα που εθελοντικά και δίχως κριτική σκέψη δέχονται ότι τους πούνε. Με μόρφωση και πληροφόρηση προσβάσιμη παγκοσμίως από όλους όπως ποτέ πριν, η διαμάχη για τα contrails είναι ένα θλιβερό υπόμνημα για το επίπεδο της οξυδέρκειας του λαού μας.
Έτσι μία μεγάλη τρύπα έχει ανοιχτεί στην αρχική συλλογιστική της υπόθεσης των ‘chemtrails’, η οποία δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τα επίμονα contrails σαν μια ένδειξη ως κάτι μη φυσιολογικού. Παρακάτω είναι ορισμένες απαντήσεις που έχω λάβει απ’τους αυτόπτες μάρτυρες.

Τζέι Ρέινολντς
______________________________________________________

Τζέι,

Ναι, οπωσδήποτε δημιουργούσαμε (contrails). Tα contrails ήταν τόσο πυκνά που μετατρέπονταν σε σύννεφα. Συχνά λέγαμε ότι δημιουργούσαμε τον καιρό πάνω απ’την Ευρώπη. Επέμεναν στον ουρανό για πολλές ώρες, ίσως και μέρες. Πετούσαμε σε διαφορετική διαδρομή όταν επιστρέφαμε, εν μέρει για να αποφύγουμε τα νέφη από τα contrails τα οποία δημιουργούσαμε όταν πηγαίναμε. Υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες από contrails στην ιστοσελίδα μου – σε καμία από αυτές δεν φαίνονται πολύ πυκνά, αλλά υπήρχε καιρός όταν ήμασταν κοντά στο τέρμα μιας σειράς βομβαρδισμού και τα contrails ήταν τόσο πυκνά που δεν υπήρχε διαφορά από το να πετάς ανάμεσα σε σύννεφα. Χίλια και παραπάνω αεροσκάφη (4000 κινητήρες εσωτερικής καύσης) μπορούν να δημιουργήσουν αρκετά contrail στα 25.000 πόδια ή και παραπάνω.
Ελπίζω να βοήθησα.

Γούιλαρντ Ρις – 457η Ομάδα Βομβαρδιστικών
______________________________________________________

Αγαπητέ κ.Ρέινολντς,

Όπως και εσύ υπέθεσες, τα πληρώματα των βομβαρδιστικών καθώς και η συνοδεία μας από μαχητικά έβλεπε contrails σχεδόν κάθε μέρα και ενώ υπήρχε μια προσπάθεια να τα αποφύγουμε. Όπως λέγονταν συχνά, τα contrails αναπαριστούσαν μεγάλα δάχτυλα που έδειχναν τα βομβαρδιστικά μας. Προφανώς μεγάλη βοήθεια για τα εχθρικά μαχητικά τα οποία μπορούσαν έτσι να μας εντοπίσουν από μεγάλη απόσταση.

Η φύση των contrails ήταν τέτοια που απαιτούσαν συγκεκριμένες ατμοσφαιρικές συνθήκες για να σχηματιστούν. Έτσι, κυρίως επηρεάζονταν από το ύψος. Στις ενημερώσεις πρό των αποστολών, μας συμβούλευαν συνήθως για το υψόμετρο το οποίο θα περιμέναμε τον σχηματισμό των contrails με μια προσπάθεια που γίνονταν ώστε να αποφύγουμε αυτό το συγκεκριμένο υψόμετρο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων όμως δημιουργούσαμε στην πραγματικότητα contrails πράγμα που έδειχνε ότι είτε η πληροφόρηση τους ήταν εσφαλμένη, ή ότι δεν μπορούσε να αποφευχθεί η πτήση σε αυτό το ύψος. Εμείς στα B-24 συνήθως βομβαρδίζαμε από τα 22.000 πόδια ενώ τα B-17,τα οποία μπορούσαν να πετάξουν ψηλότερα, βομβάρδιζαν περίπου από τα 27.000, κυρίως σε δύσκολους στόχους όπου ψηλότερα ήταν καλύτερα σε μια προσπάθεια να αποφύγουν όσο το δυνατόν την αντιαεροπορική άμυνα.

Οι αναμνήσεις μου είναι ότι τα contrails επέμειναν για αρκετή ώρα. Ενώ δεν θυμάμαι να τα χρονομετρώ ακριβώς, θα υπέθετα ότι μπορούσαν να θεαθούν για 15 λεπτά ή και περισσότερο. Υπήρχαν φορές, που η Γερμανία έμοιαζε να καλύπτετε σχεδόν εξολοκλήρου από contrails όσο μακριά μπορούσες να κοιτάξεις. Ουσιαστικά δημιουργώντας ένα στρώμα από νέφη τα οποίο μπορούσε πιθανόν να επιμείνει για ώρες υποθέτω. Τα βομβαρδιστικά σχημάτιζαν πάνω κάτω ευθείες γραμμές, τα μαχητικά, που βρισκόταν συνήθως από πάνω μας, σχημάτιζαν ποιο τυχαίες γραμμές καθώς έφερναν κύκλους ή περνούσαν χιαστί. Ένα συχνό θέαμα ήταν τα συνοδευτικά μαχητικά μας να απορρίπτουν τις δεξαμενές καυσίμου τους για να κατευθυνθούν εναντίον των ‘κακών’.

Τα contrails επίσης έτειναν να σχηματίζουν ένα στρώμα από νέφη που περιόριζε την ορατότητα των αεροσκαφών που ακολουθούσαν. Έτσι, τα contrails παρουσίαζαν ένα πρόβλημα σε εμάς, και προσπαθούσαμε με οποιοδήποτε τρόπο να τα αποφύγουμε. Η ιδέα των δηλητηριωδών νεφών είναι προφανώς γελοία για αυτούς που είχαν συχνή εμπειρία με τα contrails.
Δεν έχω αναφέρει τους ανοδικούς ανέμους οι οποίοι θα επηρεάζουν την επιμονή των contrails. Στο βόρειο ημισφαίριο, η κύρια κυκλοφορία στα μεγάλα ύψη είναι από το βορά προς το νότο, συνδυασμένα με την περιστροφή της Γης (το φαινόμενο Κοριόλις) οδηγεί σε ανέμους από τα βόρειο δυτικά. Σαν πλοηγός, συχνά χρησιμοποιούσα έναν άνεμο των 60 κόμβων από τις 300 μοίρες εάν δεν είχα κάτι καλύτερο. Ενώ έχω δει έναν άνεμο 120 κόμβων από το βορά, στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν από το βορειοδυτικό τεταρτημόριο, μετά έχουμε και το μέτωπο ανατάραξης αερίων μαζών το οποίο μπορεί να παράγει ανέμους που φτάνουν τους 200 κόμβους ή και παραπάνω, κυρίως από τα δυτικά, αλλά συνήθως σε μεγαλύτερα ύψη από αυτά που επιχειρούσαμε.

Κοιτάζοντας σήμερα τα contrails από το έδαφος, παρατήρησα αρκετές διακοπές, που καταδεικνύουν αστάθειες στις ατμοσφαιρικές συνθήκες σε αυτό το υψόμετρο.

Ελπίζω κάποια από τα γραπτά μου να σου φάνηκαν χρήσιμα.

Ειλικρινώς,

Ρόναλντ Ντ. Σπένσερ
788η Μοίρα Βομβαρδιστικών
467η Ομάδα Βομβαρδιστικών
96η Πτέρυγα Βομβαρδιστικών
2η Μεραρχία Βομβαρδιστικών
8η Αεροπορία

______________________________________________________

Γεια σου Τζέι,

Τι ασυνήθιστη ιδέα!! Ναι, έχω δει contrails κατά την διάρκεια του πολέμου στην Ευρώπη.

Η μέρα ήταν 18 Μαρτίου, 1945, ο στόχος ήταν το Βερολίνο, όταν περίπου στις 13:00 τα βαριά βομβαρδιστικά της 8ης Αεροπορίας προορίζονταν να ρίξουν τις βόμβες τους. Σ’αυτή τη μέρα το προκαθορισμένο ύψος βομβαρδισμού για τη Μοίρα Βομβαρδιστικών μας, την 391η Μοίρα της 34ης Ομάδας Βομβαρδιστικών, ήταν 21.000 πόδια. Καθώς προσεγγίζαμε το Βερολίνο σε αυτό το υψόμετρο αρχίσαμε να εξαπλώνουμε contrails από τις άκρες των πτερυγίων, τις άκρες του ουραίου πτερώματος, και τις άκρες των προπέλων από κάθε έναν από τους 4 κινητήρες μας. Κυριολεκτικά γεμίζαμε με σύννεφα τον ουρανό πάνω απ’τη Γερμανία. Σε μια προσπάθεια να εξαλείψουμε αυτό το φαινόμενο μας διέταξαν να πάμε στους «Αγγέλους5» που σήμαινε να προσθέσουμε 500 πόδια στο προκαθορισμένο ύψος βομβαρδισμού. Και έτσι πήγαμε στα 21.000+500 ή 21.500 πόδια και το πρόβλημα δεν επιλύθηκε. Αν μη τι άλλο έγινε χειρότερο! Συνεχίσαμε να προσθέτουμε διαδοχικά 500 πόδια στο προκαθορισμένο υψόμετρο μέχρι που το αεροσκάφος μας έφτασε τα 27.500 πόδια, συνεχίζοντας να σχηματίζει contrails.

Δεν μας άρεσαν τα contrails διότι έδειχναν κατευθείαν το αεροσκάφος και παρείχαν ένα καλύτερο στόχο για τα αντιαεροπορικά πυροβόλα στο έδαφος. Πετούσα σαν «διακόπτης» (στρατολογημένος βομβαρδιστής ο οποίος πατούσε τον διακόπτη για να φύγουν οι βόμβες). Όταν το σκοπευτικό Νόρντεν του αρχηγού βομβαρδισμού άφηνε τις βόμβες του, δύο καπνογόνες βόμβες αφήνονταν πίσω από τον εμπρόσθιο πυργίσκο. Όταν οι υπόλοιποι βομβαρδιστές της μοίρας, εμείς οι «διακόπτες», βλέπαμε να πέφτουν οι καπνογόνες βόμβες τότε πιέζαμε το πλήκτρο Σάλβο και ρίχναμε επίσης τις βόμβες μας. Φυσικά, λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερα θα βλέπαμε τις πραγματικές εκρηκτικές βόμβες να πέφτουν από τις θύρες βομβών αλλά σε μια προσπάθεια να συγχρονίσουμε τις βόμβες μας πάνω στο στόχο ήταν απαραίτητο να τις ρίχναμε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια στιγμή που έριχνε τις δικές του ο αρχηγός του βομβαρδισμού.

Καθώς αυξάναμε το υψόμετρο βομβαρδισμού προς τα 28.000 πόδια ένας από τους κινητήρες μας (ο εσώτατος αριστερός) έχασε ισχύ και αρχίσαμε να παρασυρόμαστε πίσω και χαμηλότερα από τα υπόλοιπα στοιχεία της 391ης Μοίρας. Τελικά στα 27.500 πόδια ο πιλότος μου υποσμηναγός Γούιλιαμ Γούιλκοξ, μου είπε να ρίξω το φορτίο μας ώστε να διατηρήσουμε το υψόμετρο. Ακριβώς στα δεξιά μπορούσα να δω που ακριβώς τα πρώτα στοιχεία του σμήνους βομβαρδισμού είχαν ρίξει τις βόμβες τους. Ίχνη καπνού από τις καπνογόνες βόμβες έδειχναν την πορεία των βομβών προς τους στόχους τους στο Βερολίνο. Προφανώς, τα αεροσκάφη που έριχναν τις βόμβες δεν είχαν διασχίσει τον αέρα πάνω από το Βερολίνο και ο ουρανός κάτω από τα 28.000 ήταν σχετικά καθαρός. Πίεσα τον διακόπτη Σάλβο και μετά έκλεισα γρήγορα τις θύρες των βομβών για να μειώσω την οπισθέλκουσα στο αεροσκάφος.

Ο πιλότος μετά έστριψε το B17 διαμέσου του βορά και πίσω σε μια γενική δυτική πορεία προς την Αγγλία. Μετά αρχίσαμε να ψάχνουμε για μια ομάδα ή μοίρα όπου θα μπορούσαμε να προσκολλήσουμε το αεροσκάφος μας για προστασία. Τελικά βρήκαμε μία και τοποθετηθήκαμε από κάτω της μέχρι που κάποιος στο πλήρωμα αναγνώρισε ότι το αεροσκάφος ήταν της 100ης Ομάδας Βομβαρδισμού (η Αιματοβαμμένη 100η!). Αποφασίσαμε να ρισκάρουμε να γυρίσουμε πίσω μόνοι μας και έτσι αφήσαμε την 100η και πετάξαμε προς το σπίτι σαν ένα μοναχικό αεροσκάφος, προσπαθώντας να κρυφτούμε στα σύννεφα όταν μπορούσαμε.

Μοιάζω να γίνομαι αρκετά φλύαρος στην περιγραφή μου της συνάντησης με τα contrails αλλά αυτό είναι που θυμάμαι από την 18η Μαρτίου του 1945! Σχεδόν όλα τα βιβλία του βιογράφου της 8ης Αεροπορίας Ρότζερ Φρίμαν, έχουν φωτογραφίες από contrails πάνω απ’την Ευρώπη. Οι περισσότερες δημόσιες βιβλιοθήκες έχουν επίσης τη σειρά Λάϊφ πάνω στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με παρόμοιες φωτογραφίες. Και είμαι σίγουρος ότι η NASA έχει άφθονες τέτοιες φωτογραφίες στα αρχεία τους από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Από τον πόλεμο και μέχρι σήμερα έχω σε πολλές περιπτώσεις στρέψει την προσοχή μου σε αεροσκάφη που σημαδεύουν τον ουρανό και οι μνήμες μου πάνε πίσω στις 18 Μαρτίου του 1945. Οι Γιοί μου επίσης μου επισημαίνουν την προσοχή—«Μπαμπά, κοίτα ένα ακόμα αεροπλάνο που σημαδεύει τον ουρανό!» Έχω προσέξει ότι όταν συγκεκριμένες ψυχρές αέριες μάζες μετακινούνται νότια πάνω από τις Ηνωμένες Πολιτείες τότε συμβαίνει αυτό το φαινόμενο. Με πολλά από τα εμπορικά αεροσκάφη να πετούνε σε υψόμετρα πάνω από τα 20.000 πόδια, δεν εκπλήσσομαι που βλέπω contrails τόσο συχνά. Πιστεύω ότι η ιδέα ότι τα αεροσκάφη ψεκάζουν δηλητήρια είναι παράλογη!

Παρακαλώ γράψε μου ξανά εάν έχεις ερωτήσεις που μπορώ να απαντήσω.

Χαλ Πρόβινς 34η Ομάδα Βομβαρδιστικών